Transakcioni sistem

Softver za osiguravajuće kuće

  • Klijent

    Guarenty grupa

  • Godina

    2012

  • Usluga

    Dizajn & razvoj softvera

Transakcioni sistem predstavlja kompletno softversko rešenje za poslovanje osiguravajuće kuće. Ciljevi sistema su automatizacija kompletnog prodajnog procesa osiguranja, praćenje baze klijenata, procesa naplate i organizacije zaposlenih, kao i pružanje izveštaja top menadžmentu kompanije. Web aplikacija je rađena kao rešenje po specifikaciji klijenta, prilagođeno isključivo za njih.

01

Bezbednost

Uzimajući u obzir prirodu poslovanja i finansijske transakcije osiguravajuće kuće, jedan od najvećih izazova na ovom projektu bila je sigurnost sistema. Čitav sistem se oslanja na Cloud Hosting, dok je posebna pažnja posvećena Backupu sistema i naprednim alatima za njegov monitoring.

02

Stabilnost

Kako bi se osiguralo da svaki pojedinačni modul sistema funkcioniše besprekorno, odlučili smo se za model automatskog testiranja softvera. Iako je model zahtevao dodatno vreme za izradu, sam pristup omogućio nam je da klijentu isporučimo kvalitetno, stabilno i testirano rešenje.

03

Skalabilnost

Kako poslovni model klijenta podrazumeva širenje kapaciteta na nova tržišta i franšing model, projektovanje softvera i njegova skalabilnost bili su od suštinskog značaja za uspeh samog projekta. Na zahtev klijenta, naši programeri su uspešno rešili ovaj izazov, tako da transakcioni sistem brzo i jednostavno može podržati rast i dodatni razvoj za njih.

04

Modul za upravljanje finansijama

Sistem, prilikom kreiranja ugovora, automatski vrši raspodelu provizije preprodavcima i zadužuje klijenta u sistemu. Transakcioni sistem ima mogućnost automatskog knjižena uplata i kreiranja naloga za prenos, koji se automatski prosleđuju banci na plaćanje.

05

Organizacija i praćenje učinaka zaposlenih

Radni nalozi mogu biti automatski kreirani od strane sistema, ili manuelno, od strane zaposlenih sa odgovarajućim privilegijama. Prilikom kreiranja radnog naloga i izmene statuta, šalju se obaveštenja odgvornim osobama putem mejla i SMS poruka.

06

Izveštavanje

Transakcioni sistem ima napredan sistem izveštavanja za menadžment kompanije i savetodavni odbor. Izveštaji omogućavaju uvid u radne učinke zaposlenih i preprodavaca, planiranu i ostvarenu prodaju, kao i troškove kompanije.

07

Modul za kontakt centar (CRM)

Zaposleni, zaduženi za brigu o klijentima i generisanju novih lidova, putem ovog modula imaju mogućnost pregleda svih klijenata, kao i istorijsko praćenje komunikacije sa njima.