Telenor Retail Mode

Rešenje po specifikaciji korisnika za menadžment uređaja „na daljinu“

  • Klijent

    Telenor grupa

  • Godina

    2014

  • Usluga

    Web & mobilna aplikacija

Naš tim je dobio izazov da optimizuje poslovne procese Telenora u pogledu centralizovanja komunikacije između glavnog i svih maloprodajnih objekata, kao i da unapredi i smanji vreme korišćenja uređaja od strane menadžera maloprodaje.

Sistem obuhvata Web i Android aplikaciju, instaliranu na uređajima u maloprodajnim objektima.

Ovo rešenje je uspešno implementirano u Srbiji, Crnoj Gori i Bugarskoj, članicama Telenor grupe, jedne od najvećih svetskih mobilnih telekomunikacionih kompanija, koja posluje u Aziji, istočnoj Evropi i Skandinaviji.

App Store

01

Privlačenje pažnje posetilaca prodavnice

Marketing kampanje, promotivne poruke ili bilo koji drugi, teško promenljiv sadržaj koji je prezentovan u demo verziji, uglavnom su unapred definisani i kontrolisani od strane proizvođača samog uređaja.

Drugim rečima, regularno nije uvek lako, a ponekad je gotovo i nemoguće upravljati kampanjama i promocijama mobilnih operatera (maloprodavaca) na ovom, jeftinom i pristupačnom komunikacijskom medijumu.

Retail Mode sistem je dizajniran da na daljinu upravlja sadržajem i promotivnim kampanjama na svim uređajima u maloprodajnim objektima. Sam sadržaj, u svim prodavnicama, sinhronizovan je uz pomoć samo jednog klika od strane administratora.

02

Vraćanje Android uređaja na početna podešavanja

Telenor ima mnoštvo maloprodajnih objekata koje korisnici posećuju, kako bi se informisali o aktuelnim promocijama i isprobali mobilne uređaje pre njihove kupovine.

Pošto korisnici odluče da isprobaju uređaj, uglavnom instaliraju neke od njihovih omiljenih aplikacija, testiraju kameru i druge bitne opcije, uz to birajući željenu konfiguraciju uređaja.

Na kraju radnog dana, menadžeri prodavnica bi trebalo da provere sve uređaje i vrate ih na početna podešavanja. Ovaj proces zahteva mnogo vremena na dnevnoj bazi.

Retail Mode svakodnevno automatski obavlja sav posao, tako da se radnici mogu fokusirati na klijente, prodaju i druge bitne zadatke.

03

Napredna analitika

Napredna analitika pruža važan uvid u upotrebu i ponašanje korisnika koji posećuju prodavnice. Ovi važni podaci se kasnije mogu upotrebiti za planiranje budućih kampanja i merenje uspeha prethodnih.

Prikupljeni podaci su istog nivoa pouzdanosti, kao i podaci prikupljeni prilikom skupocenog istraživanja tržišta.

Podaci se mogu filtrirati prema vremenskom periodu, određenoj radnji i nekoliko drugih parametara. Za maksimalnu prilagodljivost, bilo da su filtirani ili kompletni, podaci se mogu preuzeti kao Excel dokument za dalju analizu.

04

Glavne funkcionalnosti

  • Detaljna statistika
  • Kompatibilnost sa mnogobrojnim Android uređajima (OS verzija 2.3+)
  • Lako se instalira i podešava
  • Napredna konfiguracija i zaštita lozinke
  • Prilagodljiva podešavanja za svaki uređaj
  • Sadrđaj i kofiguracija se uređuju, na daljinu, preko CMS-a